lördag 2 juni 2012

Avbröt vid 37km men nöjd.

Riktigt jävla nöjd av min prestation idag.. 

37km på 3:55tim.   Detta var nog det överjävligaste jag gjort. 

Kändes bra till 25km och gjorde 21km på 1:52 så kan nog lägga om schemat lite för halvmaran... 

Efter 25km började de gå utför..  Fick drag under fötterna och kramp i lår.

Riktiga stormvindar på bron som jag sprang 2ggr över...  Regna hela tiden och blöt in i kalsongerna. 
Temp på 6-7grader och vind på 7-9m/sek.

Detta är och kommer nog förbli det värsta timmarna i mitt liv....  Hoppas inte på något värre asså..

BAAAM och riktigt nöjd ändå...  Mest nöjd att jag ändå tog mig så långt och nöjd att jag lyssnade på kroppen. 

Nu blir de nog feber men måste äta mat först... 

/FOKUS VILJA FRAMGÅNG!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar