måndag 13 februari 2012

Personbästa: 10km 49:45min.

Världens bästa söndag.

Tog lite sovmorgon imorse. En promenad med hundarna å Elin. Sedan frukost som är världens bästa start.
Min består av havregrynsgröt. Äppelmos (från Coop som inte innehåller så mkt socker och kcal, se bild ) samt kanel såklart.
Inte att förglömma min berömda vitamindryck med Holistic REDS, Holistic c och d vitaminer, star nutritions kreatin complete. Samt typ berocca.


Efter lite jobb, närmare bestämt 4,5timmar blev det en pastarätt med ungsgratinerad lax och tomat/örtsås

Med denna maximala uppladdning finns inte ordet misslyckas.

Det kändes i kroppen att ett personbästa var på väg ut.
49:45min på 10km. BAAAM.

Nu trampar jag ner lite med en timma på crosstrainern.

/FVF.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar