måndag 21 november 2011

KLARA, FÄRDIGA, LÖÖÖÖÖP!!!

Happ..

En start på resten av mitt liv.. (sagt det förr, jag vet men nya mål, nya möjligheter)
Så kändes det iaf igår när jag fick för mig att sätta nya mål och komma någonstans med min träning. Ett mål i allt man gör är att rekomendera.

http://www.stockholmhalfmarathon.se/start/ 
Detta är mitt mål. 15september2012. Då gäller det att nå under 2timmar.
Jag ska klara det och börja min träning redan nu. Alla förutsättningar finns men kommer börja lugnt.

Nyss haft en tråkig hosta och känner mig inte alls iform. Känns som om jag aldrig har vägt så här mkt och då pratar vi inte många kilon muskler på min kropp.

Kosten är något att starta med. Kanske smart att börja äta frukost och slopa mackor från cafeet till jobbet tillsammans med en redbull?!


Detta ska bli otroligt skoj och med rätt fokus, med rätt vilja kan vi alla nå vilken FRAMGÅNG som helst.

FVF!!!
(fokus, vilja, framgång)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar