söndag 4 mars 2012

Vasaloppsutmaningen. 4timmars svett

Här kommer en sammanfattning av mitt lopp idag.
Många av mina Facebookvänner säger idioti eller "var får du all energi ifrån?"

Svaret är fokus.


Kroppen klarar av så mycket mer än vad vi tror just för att vi alltid lyssnar på den. Kampen sitter i skallen.


Jag körde idag 4timmar crosstrainer. Första två på nivå 10. Tredje på nivå 11. 30min på nivå 13 och avslutning med 30min på nivå 14.

Svetten rann. Vatten hinkades var 30de minut. Totalt 2liter under passet.
Dessutom drack jag 0,5l egengjord gainer med protein och dextropur.

Mer näring fick bestå av en energikaka och vita mullbär från Holistic.


Resultat.
Snittpuls på (lite chockerande) låga 132 och Max på 155.

-2524Kcal fattigare. Och flåsade på sträckan 2.1 gånger 8 = 16. Distans e inte men borde vara km.

Detta var sjukt skoj och nästa gång något av detta driv genomförs så är jag med.

/FVF.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar