onsdag 11 januari 2012

Fyllt på föråden!! Shake

Jag pressar allt som går att pressa i form av vitaminer och mineraler men lik förbannat blir jag inte bättre..

Det är väl bara vänta ut som vanligt när det gäller förkylning.

Företaget Holistic, som jag tidigare talat om har en antioxidant som heter REDS. Detta är grejjernas grej.
Läs om den ifall ni är intresserade av att boosta imunförsvaret oavsett om man tränar eller inte.





Annat har landat i min brevlåda med, från gymgrossisten.

Proteinpulver, Whey 80.
Daglig dos: ca 1dl 3ggr dagligen, dvs ca 90gram per dag.

L-Glutamin
Daglig dos: 1,5tsk, ca 5gram 3ggr dagligen, ca 15gram per dag


Creatine Complete Extreme,
Daglig dos: 30gram på morgon, 30gram direkt innan träning.


Detta betyder att jag har världens godaste shake.

* 1dl Whey 80 Banan
* 1,5tsk L-Glutamin
* 30gram Creatin Complete Extreme
* Holistic C-vitamin, 5ml
* Holistic D3-vitamin, 5ml
* Psyliumfröskal
* en halv Banan.




/ FVF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar